سول ایوی ایشن افسران کی تنخواہوں کے ٹیکس میں ردو بدل، الاؤنسز میں کٹوتی

کراچی : سول ایوی ایشن اتھارٹی نے افسران کی تنخواہوں کے ٹیکس میں تبدیلی کردی، الاؤسز کو تنخواہوں سے الگ کیا جائے گا، ایڈمن آرڈر جاری کردیا گیا۔

تفصیلات کے مطابق سول ایوی ایشن اتھارٹی نے افسروں کی تنخواہوں میں ادا کئے جانے والے ٹیکس میں رد و بدل کردیا، ایڈمن آرڈر میں کہا گیا ہے کہ سی اے اے کے شعبہ ایچ آر کی جانب سے کار فیول مینٹینس اور ڈرائیورز کے چاروں الاؤنس کو تنخواہوں سے الگ کیا جائے گا۔

شعبہ ایچ آر پرانی تاریخوں سے الاؤنسز کی مد میں صرف پانچ فیصد ٹیکس کٹوتی کا ایڈمن آرڈر جاری کر دیا، نئے ایڈمن آرڈر کا فائدہ ایگزیکٹو گروپ 7 تا 10 کے افسروں کو ہوگا، پے گروپ ایک تا چھ کے افسروں کی تنخواہوں سے20سے25 فیصد ٹیکس کٹوتی ہوتی ہے۔

ایڈمن آرڈر کے متن میں کہا گیا ہے کہ مالی فوائد حاصل کرنے کے لئے پانچ فیصد ٹیکس کی کٹوتی8دسمبر2017سے کی جائے گی۔ ڈائریکٹر ایچ آر کی جانب سے ایڈمن آرڈر جاری کر دیا گیا جو یکم اپریل سے نافذ العمل ہو گا۔

نئے ایڈمن آرڈر سے فیڈرل بورڈ آف ریوینیو کو ماہوار ٹیکس کی وصولی میں مالی نقصان کا سامنا ہو گا۔ اس حوالے سے ترجمان سی اے اے کا کہنا ہے کہ ٹیکس کی کٹوتی کا شیڈول مختلف ہوتا ہے اور کار اور دیگر الائونسز گروپ سات تا دس کے افسران کو ملتا ہے نچلے گروپ کو نہیں دیا جاتا۔

Comments

comments