ایک سو گھنٹوں میں کرونا وائرس کے دس لاکھ نئے مریضوں کا ریکارڈ

جمعے کے روز دنیا بھر میں کرونا وائرس کے متاثرین کی کل تعداد ایک کروڑ 40 لاکھ سے بڑھ گئی اور اس کے ساتھ ہی اس مہلک مرض نے اپنے پھیلاؤ کا ایک نیا ریکارڈ قائم کیا، جس میں ایک سو گھنٹوں کے دوران دس لاکھ افراد میں کرونا وائرس کی تصدیق ہوئی۔

کرونا وائرس کا پہلا مریض جنوری کے شروع میں چین میں رپورٹ ہوا تھا جس کے بعد یہ تعداد ایک ملین یعنی دس لاکھ تک پہنچنے میں تین مہینے لگے۔ دوسری جانب 13 جولائی سے17 جولائی کے دوران محض ایک سو گھنٹوں میں دس لاکھ نئے افراد میں کرونا وائرس کی تصدیق ہوئی۔

امریکہ میں ہفتے کے روز کرونا وائرس کے مصدقہ مریضوں کی تعداد 38 لاکھ کے قریب پہنچ گئی تھی اور عالمی وبا کی جاری پہلی لہر میں ہر روز بڑی تعداد میں پازیٹو کیسز سامنے آ رہے ہیں۔ جمعرات کے روز امریکہ میں اس وقت وبا کے پھیلاؤ کا ایک نیا ریکارڈ قائم ہوا جب 24 گھنٹوں میں 77 ہزار نئے کیسز رپورٹ ہوئے۔ سویڈن میں وبا شروع ہونے سے اب تک کل 77281 افراد میں عالمی وبا کی تصدیق ہوئی ہے۔

ایک طرف امریکہ میں کرونا وائرس کے پھیلاؤ میں تیزی سے اضافہ ہو رہا ہے تو دوسری جانب ماسک پہننے کے معاملے پر لوگوں میں واضح تقسیم نظر آ رہی ہے۔ ماہرین کا کہنا ہے کہ ماسک پہننے سے وائرس کی منتقلی کا خطرہ کم ہو جاتا ہے۔

صدر ٹرمپ اور ان کے حامی ماسک پہننے سے احتراز کر رہے ہیں اور وہ لوگوں پر زور دے رہے ہیں کہ وہ ماضی کی اقتصادی سرگرمیاں شروع کر کے معمول کی زندگی میں لوٹ جائیں اور سکول دوبارہ کھول دیے جائیں۔

عالمی ادارہ صحت کا کہنا ہے کہ وبائی مرض فلو کے شدید پھیلاؤ میں دنیا بھر میں مریضوں کی جتنی تعداد رپورٹ ہوتی رہی ہے، کرونا وائرس کے کیسز اس سے تین گنا بڑھ چکے ہیں۔

سات مہینوں کے عرصے میں یہ مہلک وبا دنیا بھر میں 6 لاکھ سے زیادہ انسانی جانیں نگل چکی ہے جو انفلونزا سے دنیا بھر میں ہونے والی زیادہ سے زیادہ سالانہ اموات کے قریب تر ہے۔ کرونا وائرس سے دنیا میں پہلی ہلاکت 10 جنوری کو چین کے شہر ووہان میں ہوئی تھی۔ یہ وہ شہر ہے جہاں اس مرض کی پیدائش ہوئی۔

امریکہ کے بعد کرونا کے سب سے زیادہ مریض برازیل میں ہیں جن کی تعداد 20 لاکھ سے زیادہ ہے۔ ان میں ملک کے صدر اور کئی دوسرے عہدے دار بھی شامل ہیں۔ وہاں تقریباً 78 ہزار اموات ہو چکی ہیں۔

دنیا میں تیسرے نمبر پر بھارت ہے جہاں حالیہ دنوں میں لگ بھگ 30 ہزار نئے کیسز کی روزانہ کی بنیاد پر تصدیق ہو رہی ہے اور کل تعداد 10 لاکھ سے بڑھ چکی ہے۔

صحت کے عالمی ادارے کا کہنا ہے کہ 17 جولائی ایک ایسا دن ہے جس میں ایک روز میں دنیا بھر میں سب سے زیادہ نئے مریضوں کی تصدیق ہوئی اور یہ تعداد 2 لاکھ 37 ہزار 743 تھی۔